Friday, December 24, 2010

Inilah Barisan Kita !!!

Tahniah, tahniah, tahniah.. xde perkataan laen aku bleh bagi.. Malaysia mmg layak beraksi di pentas final hasil semangat juang yg 'superb' ditunjukkan dlm Piala AFF kali ni.. coach Rajagobal a.k.a King Gopal mmg patut diberi perhatian lebih dr Agung buat sementare waktu ni  kerane berjaye membawe Malaysia layak ke final buat kali pertame setelah 14 taun lamenye..  walaupun permulaan yg kureng akhirnye dpt gak aku merase pegi stadium tgk Malaysia men time final nanti.. huhu..
mase semi final kat bkt jalil ari 2 mmg Malaysia patut menang.. game mmg menghiburkan dpn lbh kurang 50K fan.. basic football, simple pass, possession kemas, less mistake.. cume mase 1st half je Vietnam control game n buat  ade buat try yg bahaye.. 2nd half mmg mantap la game Malaysia.. wa tabik sama lu org..
mase 2nd leg aku tgk kat homestay kat Ipoh ngan kazen2 aku.. sbb ari 2 sepupu aku kawen kat sane.. even dpt tgk stengah jam lewat tp still layan sbb rase mcm kat stadium jgk dpt nyanyi n bersorak.. haha. mmg 'nais' rasenye.. game mmg best even Malaysia men defensive play.. cuak gak la tgk bila Vietnam attack kaw2.. tp player Malaysia tenang je menghalang asakan lawan, especially defend ngan khairul fahmi.. lu org mmg best..abis je game aku mlompat ngan kazen, ank sedare ngan adik aku.. 14 taun beb x layak.. wuhuu..
pape pun kite dah smp final.. aku harap kali ni kite dpt create history utk bola sepak negara.. utk King Gopal n ank2 buah, buktikan lu org bleh jadi legend utk negara..  Hidup matiku Malaysia !!!

1 comment:

  1. idup mati utk b la pakmer...hahaha=b smangat..mmg puas ati la kan msia mng...;D
    taniah2=)

    ReplyDelete