Thursday, December 9, 2010

Last sem.. Hope so..

Bencinye la bile nk bukak sem ni kan. Semak btul nk msuk blaja balik. Rase baru je mcm minggu lepas start cuti. Damn.. Bukan ape, yg menyirap 2 malas nk bg komitmen (klas, present, esaimen, kuiz, bgn pagi dan pade mggu2 awal ni kene 'busy'kan diri wat add drop). Memang ckup 'bercinta' aku ngan bende2 ni. Tapi ape bleh buat, nk bjaye bukan bleh dok bilek men game je kan, kene la merase sakit sket. huhu.. Nasib la tinggal ni je sem terakhir aku kat UIA. Hopefully.. Takpe la tahan je sket lagi utk grad ni. Kepada member2 aku yg dh grad : bob, acap, ustak, raja, hanis,rizal dan sape2 lg yg aku x sebut, tahniah akhirnya lu org berjaya menamatkan pengajian di UIA. Doakan kami mengikuti jejak kalian. Kepade sape yg nk amik master gud luck dan sape yg nk bekerja tu slamat menempuh alam pekerjaan..

Last sem ni aku cube naikkan pointer aku dgn harapan nanti bleh sambung master. Ni bukan angan2 ni btul2 punye impian tau. haha.. Harap2nye dpt la naek pointer sem ni. Tergerak ati aku nk sambung master bile ade kwn2 aku nk sambung master. Bagus gak kwn2 aku ni kan, ade gak pikir jauh. huhu.. Lagi 1 sem akan datang ni sem busy aku a.k.a SEM BLAJAR. So jgn kacau aku sem depan. huhu..

2 comments: